Friday, March 13, 2009

Jawapan kepada Soalan..

Aku meminta kpd ALLAH utk menghadiahkan kpdku KESABARAN,

ALLAH menjawab tidak. Itu tidak dihadiahkan,itu harus dipelajari...

Aku meminta kpd ALLAH utk menyempurnakan KECACATANKU,

ALLAH menjawab tidak. Jiwa tidak sempurna,badan hanyalah sementara...

Aku meminta kpd ALLAH utk menyingkirkan PENDERITAANKU,

ALLAH menjawab tidak. Itu bkn utkku singkirkan,tetapi agar kau mengalahkannya...

Aku meminta kpd ALLAH utk memberikanku KEBAHAGIAAN,

ALLAH menjawab tidak. ALLAH memberikanmu keberkatan.
Kebahagiaan adalah bergantung kpdmu...

Aku meminta kpd ALLAH segala hal sehingga aku dpt MENIKMATI HIDUP,

ALLAH menjawab tidak.
ALLAH memberimu hidup sehingga dpt kau nikmati segala hal...

" Setiap kesulitan akan bertambah apabila dihitung2,tetapi akan hilang apabila kita tidak hiraukannya lagi... "

Alwayz remember ALLAH SWT..InsyaAllah...

1 comment: