Monday, January 05, 2009

Muslims!!

Great news Hope you all know about the Denmark newspaper who made fun upon our loving Prophet and till now they never regret… let us make them regret For all time…The Denmark ambassador, prime minister and Denmark channel they all try to do something just to stop the boycott made by Muslims last month, by which their losses has reached to 2 billion Euro. If we continue to boycott Denmark products after 7 months it could reach around 40 billion Euro's destruction. Believers do not let this message stop in your PC. Please copy this text and forward this text to as many Muslims as possible.... . I ask u, as Muslims... Can't u spare 15 minutes in order to spread this message among Muslim..

pls pass this msg to all..Muslims fighting for Israel have asked all the MUSLEMS to please read the chapter 48 al-Fath of the noble Quran tonight ask Allah for HIS help & victory in the going on war..pass it on immediately JZKK Victory will be Ours.. InshaALLAH.. allahuakBAr!!!

Setelah tragedi berdarah di Gaza pada Awal Muharam 1430 yang lalu, kedatangan wakil Malaysia telah pergi ke sana dan bertanyakan bantuan apakah yang dapat disumbangkan namun tahukah jawapan yang diberikan..? Difikirkan pasti sekian-sekian bentuk bantuan yang akan diminta dan boleh disalurkan namun jawapan yang diberikan, “Pergilah kamu pulang ke tanah airmu. Didiklah anak-anakmu sebaik mungkin agar jika kami semua sudah tiada untuk mempertahankan bumi Palestin ini maka nanti adalah dikalangan kamu(saudara seislamku) bangun ke medan juang ini dan mempertahankan sehabis kudratmu,” Duhai sahabatku, Mereka di sana mati berdiri, mereka berjuang biarpun habis batu dan kayu mereka lemparkan! Walaupun dengan hanya itu yang mereka mampu..5/1/09 at 1:08
Ditanyakan kepada Rasulullah SAW. Tentang puasa Asyura, maka Rasulullah SAW. Menjawab : “(Puasa Asyura itu) menutup dosa tahun yang telah lalu”(HR.Muslim)
Dosa yang dikafaratkan ini adalah dosa kecil, kalau tidak ada dosa kecil, diringan dosa-dosa besar. Kalau dosa-dosa besar vtidak ada pula, maka ditinggikan derajatnya.


InsyaAllah sama2 kita berpuasa hari Rabu nie ramai2....InsyaAllah....

"Ya Allah hancurkanlah perpaduan rejim zionis yg membunuh saudara2ku sesama Islam,Berikanlah kekuatan kepada Muslimin dan Mujahidin di Palestin dan seluruhnya"

No comments:

Post a Comment